^

User login menu

Languages

28. februar til 2. marts: IntraTeam Event Copenhagen 2017

Information og program vil løbende blive opdateret.

Få seneste nyt ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev

Konferencen har til formål at forbedre den enkelte medarbejder samt hele organisationens viden om intranet, knowledge management, interne sociale medier, intern kommunikation og hvordan samarbejde i organisationen kan gøres mere effektivt.

Du vil blive inspireret af early adopters fra hele verden, som vil vise de nyeste trends indenfor knowledge management, social og mobile anvendt i praksis.

Kunne du tænke dig at fortælle din organisations historie? Skriv en mail til Kurt@IntraTeam.dk

På konferencen kan du finde sessioner om bl.a:
Adoption & Change ManagementGovernanceSearch
AnalyticsHR & Engaging EmployeesSessions for Executives
CollaborationInternal CommunicationSharePoint
Design & UsabilityKnowledge ManagementStrategy
ESN - Enterprise Social Networks and intranetMobileSystems for intranet

Hvordan kan du hjælpe dine kollgaer arbejde mere effektivt på en måde så det stadig understøtter virksomhedens overordnede forretningsstrategi? Deltag på IntraTeam Event Copenhagen 2017 og opnå både praktisk og teoretisk viden om hvordan du bedst hjælper din organisation med at samarbejde internt.

Målgruppe

IntraTeam Event er målrettet hele teamet omkring intranettet og den digitale arbejdsplads.

Dette gælder både ledere og medarbejdere beskæftiget med intranet, kommunikationschefer og -medarbejdere, intranetredaktører, projektledere, webmastere, webkoordiatorer, kommunikationskonsulenter og mange andre.

Vi udarbejder et differentieret program med indhold til hele teamet.